Kültür Sanat

ŞUBAT AYI’NIN HİTLERİ

cherry-blossom-523213_960_720

Herkese yeniden merhaba! Kış ayının son ayı olan Şubatı bitirdik,yani bugün baharın ilk günü! hava tertemiz, kuşlar cıvıldıyor,çiçekler yavaş yavaş renkleniyor.Daha ne isteriz değil mi?Kızlar bu ay yeni bir kaç kozmetik ürünü denedim ve favorim olanları sizlerle paylaşacağım.

Şubat ayı favorilerimi hem post hemde video halinde sizlerle paylaşmak istedim, geçtim kameranın karşısına 10 dakikalık bir video çektim.Hatta bahçede cıvıl cıvıl ortamda hazırladım videoyu, baya da güzel oldu kızlar.Ama yayınlamamaya karar verdim.Bu defada yazacağım.

Belki daha ilerde günlük makyajım veya başka bir içeriği video halinde yayınlayabilirim. Hep sevmişimdir youtube videolarını izlemeyi belki bende yüklerim? siz ne dersiniz? yazı mı video mu ? yada her ikisi birliktemi? fikirlerinizi merak ediyorum.

Kozmetik ürünlerin fotoğrafları bana aittir.O zaman haydi başlayalımmm ❤

Kozmetik favorileri:

  • Maybelline ınstant anti age concealer
  • Bee Beauty Blush parfüm
  • Lıp Revıtalızer balm
  • NYC far paleti
  • Pantene saç bakım maskesi

img_89011

sm

img_88231

slkj

img_86861

Diğer favoriler:

Kitap: Beyza Alkoç-Karantina

Konusu:Zeynep, yeni okuluna başladığı ilk gün kendini bir felaketin ortasında bulmuştu. Salgın bir hastalık nedeniyle okulu karantinaya alınmış, akşamında ise kendini okulun karanlık koridorlarında bir kız öğrencinin cesedinin başında bulmuştu. Üstelik yalnız değildi, onlar da yanındaydı; mahşerin diğer üç atlısı.

img_88371

Müzik: LP-Other people

indir

Film: Passenger / Uzay yolcuları

indir-1

İçinde binlerce kişiyi taşıyan yıldız gemisi Avalon, “Homestead Kolonisi” olarak bilinen uzak bir koloni gezegenine 120 yıl sürecek bir seyahat yapmaktadır. Yolcular ve tüm mürettebat hibernasyon kapsüllerinde uyumaktadır, ancak gemi büyük bir asteroid alanından geçerken gemi kalkanında aşırı yüklenme olur ve bir arıza meydana gelir. Bu arıza nedeniyle geminin yolcularından biri olan Jim Preston (Chris Pratt) uyanması gereken zamandan 90 yıl önce uyanır.

 Benim şubat ayı favorilerim bunlardı😉gelecek yazımda görüşürüz.Kendinize iyi bakın💕
Instagram 📷 smyozt

Yorum bırakın