Beauty

FARMASİ DUŞ JELLERI

Herkese kocaman bi merhabaa!

İyi haftasonlarıı efendim (: umarım güzel bir cumartesi geçiriyorsunuzdur. Ben şuan evin arka bahçesinde Manuş baba eşliğinde sizlere bu yazıyı hazırlıyorum… Hava çokk güzel güneş batmak üzere, yaz aylarının en güzel zamanlarındayız, peki yaz’ın en vazgeçilmez şeyi ne desem? Dondurmamı, yoksa denize girmek mi? her biri vazgeçilmez tabi ki ama ben sabah akşam sıcaktan bunalıp duş almaktan bahsediyorum (: 

Yaz aylarında serin bir duş herşeyden iyi geliyor insana, bugün farmasi’nin doğal bitki özlerinden hazırlanmış duş jelleriyle tanıştırmak istiyorum sizleri. Mis gibi kokularıyla ferahlatıp , tazeleyen tüm yorgunluğunuzu alan bu duş jelleri favoriniz olacak.

Farmasi botanics; duş jellerinin ikisini sadece 13 tl’ye almıştım. Bu serinin şampuanlarıda var. Ben henüz denemedim  fakat kesinlikle deneyimleyeceğim. Saçlarımızı yıpratan kimyasal içerikli şampuanlardansa doğal ürünleri tercih ederim.

 

Farmasi’nin botanics serisinin 4 farklı içerikli duş jeli var. Bendeki mine çiçekli ve biberiye özlü olanı. Aynı zamanda lavanta özlü olanı da var. Benim bir duş jelinden beklentim güzel kokulu olması, hemen bitmemesi ve doğal olmasıydı.Bu beklentimi tamamiyle karşıladı diyebilirim…

Biberiye Ekstresi ile zenginleştirilmiş Farmasi Botanics Enerji Veren Duş Jeli, banyonuzu keyiflendiriyor! Aromatik ve rahatlatıcı kokular eşliğinde, cildiniz lüx köpüklerle buluşur ve nazikçe temizlenir. Teninizde bıraktığı ferah kokuyla gün boyu kendinizi enerjik hissetmenizi sağlar. Kısaca tüm vaatleri yerine getiriyor.

 

Eğer bu duş jellerine  ve daha fazla Farmasi ürünlerine ulaşmak isterseniz ;şuraya tıklayabiliriniz 🙂

Sevgiler ❤

Bir Cevap Yazın

