SQUATGİRL İLE SPOR RUTİNİM

Merhabaaaaa, bu post’ta sizlere spor rutinim’den bahsedeceğim. Umarım hoşunuza gider, bu aralar pek bir ayrı kaldık, sizleri ve yazmayı özledim. Spor  ve sağlıklı yaşam benim her zaman ilgimi çeken şeyler olmuştur. Dans etmek, zumba dansı, fıtness, hatta bale her zaman hayalim olmuştur. Fakat uzaktan sevmeye devam ettim hep, belki böylesi daha iyidir.

Ama fıtness  küçüklüğümden beri kendi çapımda evde devam ettirdiğim benim bir parçam olmuştu. Spor salonuna üç sene önce başlamıştım İstanbul da yaşarken bir dönem gittim ve çok da eğlenceli geçmişti etrafımdaki herkes zayıflamaya gelmişti, beni 45 kilo gördükleri için niye geliyorsun ihtiyacın yok ki ? der gibi bakıyorlardı.:D bense hem sevdiğim ve zevk aldığım için hemde sağlıklı olmak için yapıyordum…

large (1)

Daha sonra fitness kesmeyince yüzmeye gittim, yüzmek, suda olmak benim en sevdiğim aktiviteydi. Eğitmenler eşliğinde yüzerek spor yapıyorduk. yani hareket halinde olmak benim hep hoşuma gitmiştir. Neyse bir süre spordan epey uzak kalmıştım fakat şu sıralar ciddi ciddi ve devamlı fıtness yapmaya başladım ve bu beni çok mutlu ediyor.

Yine spor salonunda olmasa da evimde squat girl ile spor yapmaya devam ediyorum, belki ileride bir spor salonuna gidebilirim kafamda var ama bakalım, squat girl demişken doris hofer’den bahsediyorum. Kendisinin youtube’ da çok efsane videoları var. Evde fıtness yapıyorsanız kesinlikle faydalanabilirsiniz.

1308905_9da79e79c49ccb29d2d735adb8a31b15_640x640

 

@thesquatgirl olarak instagramdan takip edebilir youtube da    videolarını izleyebilirsiniz. Ben doris’le spor yaptığımı, kaslarımın çalıştığını hissediyorum. Ama size ilk önerim spora kendiniz başlayacaksanız önce ısınarak ve yavaş tempoyla başlayın yoksa benim gibi bir hafta acı çekmek zorunda kalacaksınız.

f40907d98ac7f1be6403335f3f7cddfe

VEEEE en önemlisi belkide antreman esnasında su içmeyi aksatmamak. Araştırdığımda hamlamanın sebepleri arasında yeterince doğru nefes alışverişi yapmayıp az su içmek yer alıyordu. Tabi ki beslenme düzeni de spordan alacağınız verimi  artırıyor. Belkide düzenli beslenmekten bahsedecek en son kişi benim fakat şu sıralar epey dikkat etmeye çalışıyorum. 3 ana öğün ve 3 ara öğün şeklinde beslenmeye gayret ediyorum.

large-3

Kilo almak, kilo vermek, vucudun dinç olması ve motive olmak için spora başlamak verilmiş en doğru karar, vücudumuzu tanımak ve geliştirmek de oldukça keyifli. Spor dan 45 dakika önce ve 45 dakika sonra enerji vermesi  için harika bir kaç tarif buldum. Sizlerle bunu da paylaşmak istiyorum. Ayrıca instagram da takip ettiğim bir diyetisyen var bu tarifleri de onun sayesinde öğrendim onun linkini de koyacağım dilerseniz bir çok bilgi oradan edinebilirsiniz kesinlikle güvenilir.

Diyetisyen Merve Bilge Atalay , tarife geçecek olursam ;

  1. ALTERNATİF

1 kase mısır gevreği + 1 muz + 1 bardak süt + 1 tatlı kaşığı kıyılmış badem veya fındık

  1. ALTERNATİF

2 dilim kepek ekmeği arasına peynirli, marullu, domatesli, salatalıklı sandiç veya tost + Ayran

  1. ALTERNATİF

Peynirli sebzeli krep + Ayran veya süt

99895dd02128847e1b0d8aee199b00ff--motivational-fitness-quotes-workout-quotes

 HAYAL ET, İNAN, BAŞAR . 

Bir Cevap Yazın

