EFSANE’YE VEDA …

Sevilen  her ne varsa bir gün biteceğini bilerek severiz, efsane de benim için böyle bir seviş olmuştu. Çoktandır  kendimi bu kadar kaptırmamıştım bir diziye… evet adı efsaneden bahsediyorum .Her zamanki ev takılmacasında TV’yi açıp göz gezdirmece yaparken bir sahnesine denk gelmiştim, enerjisi hoşuma gitmişti izlerim ben bunu ya yaparken bir kaç hafta sonra ilk bölümünü açmış izliyodum .İşte böyle başladı, sonra her bölümü takip ettim , yayınlandığı gün izleyemediğimde ertesi gün izliyordum. Zamanla en sevdiğim ve tek sevdiğim şey oldu daha sonra tüm oyuncuları tanıma aşamasına geçildi.

Bana bir filmi yada diziyi bir romanı bile olabilir , sevdiren şey doğal oluşu ve günümüzden kopmayışı sanırım, efsanede öyleydi  kenar mahallelerde yaşanan aşklar, dostluklar, hayata tutunuş ve birçok duygunun harmanlanmış halini sunuyordu. Erdal beşikçioğlu’nu her ne kadar tanısam da bu denli performans beklemiyordum… genç nesil oyuncular ve kamera arkası ekibi  ile harikalar ortaya çıkardılar ve çok sayıda kişiyi bağladılar diziye

 

 

Tarık Aksoy karakterini canlandıran başrol oyuncusu Erdal Beşikçioğlu’nun diziye veda edeceği gündeme geldi. Erdal abi 20. bölümde bizden ayrıldı ve tek başına gitseydi teselli olabilirdik fakat gökçe bahadır ve rojda demirer ve almila ada ile birlikte 4 başrol oyuncunun projeyi terk etmesi izleyicilerini epeyce üzdü…

Her neyse yokluklarına alıştık derken reyting de beklenmedik düşüş yaşanması sebebiyle diziyi 29. bölümde bitirme kararı alındı. Dizinin fanları en fazla bu kadar üzülebilirdi teşekkürler # kanald .

Koca bir hikayeydi, unutulmaz mesajlar vardı, kardeşlik ve fedakarlık hakkında herşeyi öğretiyordu size, bir diziyi bu kadar severmiyim bir daha? emin değilim ! demek istediğim çok şey var ama dile dökülmüyor bazen.

 

 

Bu yazı da veda olsun o halde, veda etmek istemediğimiz fakat hayatın kanunu olan vedalara alışmak olsun. Hafızamızdan silinmeyecek şeyleri anılarımıza yerleştirmek olsun.

Veda ediyorum…

Severken, gülüm derken gerçek bir gülü sever gibi nazik olmayı, yapraklarını dökmemeye çalışarak koklamayı öğreten fiko ya veda…dostluğun temellerini atarken kardeş gibi sevmeyi, arkasını kollamayı bilen hakan’a veda… gözü  hep yükseklerde  olduğu için kaybeden ve sevilmenin kıymetini bilmeyip sonra pişmanlıklar içinde savrulan sibel’e veda…samimiyetin ve masumluğun simgesi  sado’ya veda … ali, ali neşe  saçan,  hayatın zorluklarina gülücükleri ile karşı  çıkan, dizinin sempatik çocuğu Sanada veda…

Melis, efsanenin duru güzelliği  seni hiç unutmayacağım  💕 Tarık  Aksoy benim için  çok  anlamlıydın, tayfaya hayat verdin, onlara yol gösterdin. Yeri geldi sert davrandin  yeri geldi babacan tavırlarınla gönlümüzü kazandın farklıydın, hiç vazgeçmedin kızlarından ve sonunda başardın. Elveda koç … elveda efsane unutulmayacaksınız !

unnamed

images

tumblr_onvlwx4CiG1w3lurqo1_500

unnamed (1)

tumblr_olzkq3tEpz1ua5nrno1_500

tumblr_ombytouds81vbpprzo1_1280

 

 

Bir Cevap Yazın

