Bugün Nerdeyiz?

PAŞA KONAĞI NARGİLE CAFE – İSTANBUL

HERKESE KOCAMAN BİR MERHABAAAA ❤ 

Havalar soğumadan son gezmeler yapılmaya başlandıysa size çookk huzurlu, kafa dinlemelik tüm stresinizi atıp kuşlar gibi hafifleyeceğiniz bir mekan önereceğim. Sıkı durun o halde #Paşa konağı nargile cafe ❤ 

İstanbul’da uzun yıllar oturmama rağmen nasıl olur da bu güzel Cafeyi keşfedememişim diye ah vah edip dururken dün tekrar gitme fırsatı buldum ve belki burayı bilmeyen arkadaşlarımız vardır diye yazmaya karar verdim. Umarım bu tatlı yere gidip orada hoş vakit geçirirsiniz…

Paşa konağı adı verilmiş bu Cafe o kadar güzel döşenmiş ki içeri adım attığınızda kendinizi 1980 – 1990 yıllarında hissedebilirsiniz. Duvarlarda o yıllara ait gazeteler, plaklar ve o dönemin sanatçılarının posterlerini seyrederek kahvenizi yudumlarken huzur bulacaksınız.

Dekorasyonu bana o kadar çok şey hatırlattı ki aldı götürdü eskilere, isterseniz nargilenizi söyleyip saatlerce oturabilirsiniz. Güler yüzlü çalışanları ve çayın ucuz olması sebebiyle eviniz gibi rahat edeceğinize garanti veriyorum (:

Umarım sizde benim kadar beğenirsiniz… Hoşçakalın.

IMG_20170908_151531_469

 

Screenshot_2017-09-08-16-03-22-1

IMG-20170907-WA0019
Şurda bi fotoğraf mı çekilsek? (:

Screenshot_2017-09-08-16-02-48-1

IMG-20170907-WA0008

 

 

 

Bir Cevap Yazın

