Kültür Sanat

DİZİ ÖNERİSİ : SURİ HATİ MR. PİLOT

Selammmm ! Size bomba gibi bir dizi önerisi ile geldim. Yabancı dizilerden epey bi süredir uzaktım. Kuzenimin önerisiyle başladık  beraber bu diziye şuan 5. bölümdeyiz. Suri hati mr. Pilot 16 bölümlük mini bir dizi oldukça sade ve akıcı bir seyri var, konusu ise ; Warda evlenecegi gün evden kaçıp sevdigi adamla evlenmek ister fakat işler… Okumaya devam et DİZİ ÖNERİSİ : SURİ HATİ MR. PİLOT

Reklamlar
Beauty

FARMASİ DUŞ JELLERI

Herkese kocaman bi merhabaa! İyi haftasonlarıı efendim (: umarım güzel bir cumartesi geçiriyorsunuzdur. Ben şuan evin arka bahçesinde Manuş baba eşliğinde sizlere bu yazıyı hazırlıyorum... Hava çokk güzel güneş batmak üzere, yaz aylarının en güzel zamanlarındayız, peki yaz'ın en vazgeçilmez şeyi ne desem? Dondurmamı, yoksa denize girmek mi? her biri vazgeçilmez tabi ki ama ben… Okumaya devam et FARMASİ DUŞ JELLERI

Bugün Nerdeyiz?

MEKAN ÖNERİSİ : SATUTİ RESTAURANT ;)

Bugün size ik gidişimde birlike  hayran olduğum Satuti Cafe Restaurant'ı anlatacağım. Gezmeyi, yeni cafeler  ve mekanlar keşfetmeyi ne kadar sevdiğimi daha önce de söylemiştim. Burası evime sadece bir kaç dakika uzaklıkta bir yer. Aynı zamanda komşumuzun yeri 🙂 Yaz akşamları ve bunaltan sıcak havalarda gidip körfez manzarasını panoramik şekilde izleyebileceğiniz harika samimi bir ortam satuti.… Okumaya devam et MEKAN ÖNERİSİ : SATUTİ RESTAURANT 😉

Kültür Sanat

27 YAŞINDA OLMAK !

Selam dost ! eger bu yazıyı okuyorsan ki burda olduguna göre okuyorsun sana bir kaç şey anlatmak istiyorum, beni dinledigin için öncelikle teşekkür ederim sana deger veriyorum ve bana deger verdigini biliyorum 🙂 Biz birine deger verdigimizde karşılıgını almak istiyoruz ve sonuna kadar haklıyız. Çünkü bu dünya birbirini sevenler oldugu için katlanılabilir ve  yaşamaya deger… Okumaya devam et 27 YAŞINDA OLMAK !

moda

PAZAR KOMBİNİ : İKİLİ TAKIMLAR

Herkese hayırlı ramazanlarrr !!! Şu sıralar oldukça revaçta olan ikili takımları bugün bloguma konuk edecegim. Özellikle tesettürlü bayanların, rahat kullanımı ve kolay kombinlenebilmesi sebebiyle tercih ettigi ikili takımlar, hem şıklıgı hem de rahatlıgı vadediyor. Birbirinden rekli ve farklı takımları dilediginiz gibi kullanabilirsiniz. Özellikle rahat etmek istedigimiz pazar günleri, pikniklerde, arkadaş buluşmaları veya sinema etkinliklerinde her… Okumaya devam et PAZAR KOMBİNİ : İKİLİ TAKIMLAR

Kültür Sanat

KİTAPLAR KALP KIRMAZLAR

 "Bir çay doldur, bir kitap seç ve dünyayı sessize al " .  Başlığımızdan da belli olduğu gibi bugün postun konusu kitaplar. O kadar özeller ki benim için bunun tarifi yok. Mutlu iken, kederli iken, denize bakarken, sonbaharda, yaz akşamları, yani hayatımın her anında benim tek dostum kitaplar... Sığınacak bir yer aradığınızda, bunalıp o yaşadığınız an'dan… Okumaya devam et KİTAPLAR KALP KIRMAZLAR

Yeme İçme

YAZ RÜYASI FRAPPE

Herkese kocaman bir merhaba ! Bugün aniden kış mevsimine döndük hava bir anda   kapandı, yağmur çiseledi biraz, nisanı geride bıraktık derken nisan yağmurları bizi bırakamadı, olsun herşey de biraz mutluluk var. Gel gelelim postun konusuna yemeyi o kadar sevmesem de bir şeyler içmeye bayılıyorum. Özellikle yaz aylarında insanın sıcaktan içi bayıldığı anlarda soğuk içecekler… Okumaya devam et YAZ RÜYASI FRAPPE

moda

MEZUNİYET GECESİ

Merhabalar kızlar size harika bir yazı ile geldim (: malumunuz bir  sezonu daha devirmek üzereyiz ne kaldı ki şurada mezuniyete, eminim hepiniz çok heyecanlısınızdır her nereden mezun oluyorsanız olun yeni ve güzel bir yaşam sizi bekliyor. Herşeyden önce biz kızlar ne giyecegimizi duşünüyoruz hadi itiraf edin (: o halde endişelenmeyin size bir kaç öneri sunacagım.… Okumaya devam et MEZUNİYET GECESİ

Kültür Sanat

NİSAN BİTERKEN

Herkese şahane hafta sonları diliyorum! Yine bir ayı devirdik acısıyla tatlısıyla akıyor gidiyor ömür, en güzelinden dolu dolu geçirebildiysek ne mutlu bize. E tabi ay biterken nisan'da neler yaptık neleri sevdik bunlardan bahsetmesek olmaz dimi 🙂 Nisan ayında yeni kozmetik ürünü denemedim   o yüzden bu kısmı atlayarak devam edeceğim. Fakat bol bol doğal evde… Okumaya devam et NİSAN BİTERKEN

Beauty

NO MAKEUP, MAKEUP – MAKYAJSIZ MAKYAJ

Hepinize kocaman merhabaa! Son zamanlarda oldukça revaçta olan bir makyaj trendi var.  Biz kadınlara kusursuz ve doğal görünümü vadediyor.Yani yüzünüzde makyaj olmasına rağmen sanki hiç makyaj yokmuş görünümü veren,  bunun yanı sıra saglıklı  ve canlı bir görünüm elde etmenizi sağlayan bir trend. Ağır makyaj yapmayı sevmeyen veya aceleden makyaj yapmaya fırsatı olmayan çalışan kadınlar için… Okumaya devam et NO MAKEUP, MAKEUP – MAKYAJSIZ MAKYAJ